Een flowbot voor extra hulp binnen de bestrating.

Bij het bestraten kan je heel veel kanten op binnen de online klantenservice. Denk hierbij aan de webshop, solliciteren of het aanvragen van een offerte. Het is altijd fijn als de website bezoeker geholpen kan worden met zijn of haar vragen. Hiervoor kan de website bezoeker natuurlijk altijd terecht bij het contactformulier, de e-mail of door het opnemen telefonisch contact. Toch kan het handig zijn om je online klantenservice naar een nog iets hoger niveau te tillen en ultieme klanttevredenheid te bereiken. Dit zou je op allemaal verschillende manieren kunnen doen. Onder andere met een flowbot.

Een flowbot implementeren op je website.

Een flowbot is een bot die doormiddel van vragen de consument naar het juiste antwoord begeleid. Hierdoor is de flowbot net iets anders dan de welbekende chatbot. Een chatbot geeft antwoord en een flowbot stelt vragen of opties. Hierdoor wordt een flowbot vaker als prettiger gezien door consumenten. Als website bezoeker open je gemakkelijk en snel de chat op de website en de flowbot geeft je een aantal opties waaruit je kan kiezen. Je kiest het gewenste onderwerp en stelt je vraag. De flowbot zal je daarna naar het juiste antwoord of pagina begeleiden. Zit het antwoord er niet tussen? Geen probleem natuurlijk! Komt de bot er niet uit? Dan kan hij je makkelijk doorverbinden of doorverwijzen.

Je online klantenservice gemakkelijk uitbesteden.

In het ontwerpen en designen van een flowbot kan veel tijd kosten. Het kan zijn dat je als bedrijf of medewerker geen tijd hiervoor hebt. Het mooiste is dan je klantenservice uitbesteden. Chatkracht ondersteunt je hier graag bij! Chatkracht beschikt over medewerkers die breed inzetbaar zijn. Deze nemen graag het werk van je over en helpen je bij het ontwerpen van de flowbot die past bij jouw website! Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *